Morris
Ik ben Morris, 22 jaar oud en momenteel bezig met een IT-opleiding bij Qwezz, waar ik al 2,5 jaar werk. Ik maak flinke stappen op technisch niveau en kan steeds meer dingen zelfstandig oppakken. Ik werk voornamelijk op de helpdesk en de tweedelijn support, waar ik me bezighoud met de ingewikkelde problemen en issues. Ik ben erg gegroeid in het zelfstandig oplossen van lastige vraagstukken en ik vind het leuk om oplossingen aan te bieden voor complexe problemen.
Hoe zou je jezelf omschrijven als persoon in het team van Qwezz?
Ik ben behulpzaam en probeer altijd de beste oplossing te vinden voor onze klanten. Ik denk graag mee en neem de tijd om in gesprek te gaan met klanten. Ook ben ik goed in overleggen en discussies met mijn collega's over bepaalde issues en inrichtingen. We zijn altijd op zoek naar de beste oplossing voor de klant en werken daar samen aan. Mijn werkzaamheden variëren van helpdesklijn tot accountaanvragen en het oplossen van problemen met systemen.
Welke werkzaamheden of taken geven jou de meeste energie?
Ik krijg energie van taken en problemen die wat meer moeite kosten om op te lossen. Ik leer veel van het oplossen van ingewikkelde vraagstukken en ik vind het leuk om de klant te helpen bij het vinden van de beste oplossing. Daarbij breng ik diepgang in het hele verhaal en dat wordt door klanten gewaardeerd. Ik vind het belangrijk om samen met de klant tot de beste oplossing te komen en ze bewust te maken van gevaren die ze zelf niet kennen.
Hoe belangrijk is een goede sfeer in het team voor jou en wat is jouw visie hierop?
Voor mij is het belangrijk dat we een goede focus hebben op ons werk, maar dat we ook kunnen genieten van goede gesprekken en een bak koffie tussendoor. Een goede band met mijn collega's verbetert de sfeer en zorgt voor diepgaande gesprekken en overleggen. Het begrijpen van elkaar in dat moment is belangrijk voor mij en draagt bij aan een positieve werksfeer.
