logo

DTP Brandbeveiliging

"Door Qwezz hebben wij veel minder kopzorgen en is onze bedrijfsvoering veel sneller en efficiënter geworden. We beschikken door hen over een stabiel netwerk en daarmee kunnen wij onze klanten de continuïteit bieden die zij nodig hebben."

Vorige maand stond onze nieuwsbrief ook al in het teken van risico’s voor uw bedrijf – toen legden we de focus op phishing. Ook brand vormt een risico voor uw organisatie en daarom hebben we deze maand Twan Vullings van DTP Brandbeveiliging gesproken.

 

Wie zijn jullie en wat doen jullie?

“DTP Brandbeveiliging heeft al 20 jaar ervaring met alles op het gebied van brandbeveiliging: van BHV opleidingen en brandblussers, tot noodverlichtingsarmaturen controleren, plaatsen, etc.” Ze zijn Kiwa gecertificeerd en REOB erkend.

“Wij werken met één vast aanspreekpunt en zijn vierentwintig uur per dag, zeven dagen in de week bereikbaar voor onze klanten. We houden zaken graag eenvoudig en maken duidelijke afspraken. Ons motto is: doe wat je zegt, zeg wat je doet. Wij onderscheiden ons door kostenbesparingen die kunnen oplopen tot wel 45% ten opzichte van de huidige aanbieder.”

Inmiddels hebben zij een mooi portfolio aan klanten op weten te bouwen. Toverland, Wijnen Installatie Techniek, NTS Hermus, Total Plast, GEA Grasso, Walkro en vele anderen. Stuk voor stuk zijn zij zeer tevreden met de dienstverlening die DTP Brandbeveiliging hen levert.

 

Welke rol speelt ICT in jullie organisatie en op welke wijze draagt Qwezz daaraan bij?

“ICT speelt bij ons een hele grote rol. Zo bellen wij via VOIP en worden al onze gegevens centraal verzameld. Deze gegevens zijn ook vanaf elke locatie toegankelijk. Opdrachten komen tevens digitaal binnen en facturen gaan digitaal naar onze klanten. Het is voor ons van groot belang dat data op de juiste wijze wordt opgeslagen. Niet alleen op onze eigen server; ook in de cloud. Onze data mag absoluut niet verloren gaan.”, aldus Twan Vullings.

“Door Qwezz hebben wij veel minder kopzorgen en is onze bedrijfsvoering veel sneller en efficiënter geworden. We beschikken door hen over een stabiel netwerk en daarmee kunnen wij onze klanten de continuïteit bieden die zij nodig hebben. Onze ICT huishouding levert eveneens een flinke kostenbesparing op. Denk bijvoorbeeld aan de facturatie die nu richting vrijwel alle klanten digitaal wordt gevoerd.”

“Alle ICT gerelateerde zaken lopen via Qwezz en dit loopt altijd goed. Qwezz denkt met ons mee en heeft verstand van zaken. Het is voor ons cruciaal dat wij meteen het juiste advies krijgen. Zo hadden wij in het verleden een slechte wifi verbinding en dat hebben zij opgelost met een cloud wifi-netwerk.”

Terug naar overzicht