Office Helden
Wie zijn jullie en wat doen jullie?
Office Helden biedt all round kantoorondersteuning. “Wij voorzien in personal assistancy, digitaliseringswerkzaamheden, inboeken in boekhoudsoftware, projectadministraties, en meer. Dat doen we op afstand en in sommige gevallen ook bij onze klanten op locatie. En dit alles op het moment dat het de ondernemer uitkomt; wij bieden 24/7 ondersteuning en zijn in alle opzichten flexibel. Waarom zouden wij ons beperken tot kantoortijden als onze klanten juist vaak buiten kantoortijd met administratieve taken bezig zijn?” Van eenmalige werkzaamheden voor tien minuten tot dagelijks verschillende uren ondersteuning – de ondernemer kan altijd bij Office Helden terecht.
Heleen Mathijssen, eigenaresse, is Office Helden gestart op 1 januari 2011 en timmert sindsdien hard aan de weg. “Ons doel is ondernemers weer te laten focussen op de kern van hun bedrijf en hen daarnaast tijd terug te geven voor familie, vrienden en vrije tijd. Door administratieve werkzaamheden uit handen te nemen, worden orde en actueel inzicht gecreëerd/behouden. Onze klant krijgt weer energie en tijd om in andere zaken te steken.”
Welke rol speelt ICT in jullie organisatie en op welke wijze draagt Qwezz daaraan bij?
ICT is bij Office Helden de afgelopen jaren een steeds grotere rol gaan spelen. Daarom zijn wij op zoek gegaan naar een professionele, betrouwbare partner die ons hier optimaal in kan voorzien. “Allereerst zijn er steeds meer ontwikkelingen op het gebied van digitalisering binnen administraties. Daar moeten wij op ingericht zijn en in meegroeien om onze klanten optimaal te kunnen ondersteunen. Daarnaast groeien wij als bedrijf en dat betekent dat wij op die groei, zowel voor als achter de schermen, ingericht moeten zijn – een efficiënt gevoerde backoffice en de juiste apparatuur zijn daarbij van groot belang. En dan is er nog de uiterst flexibele belofte die we aan onze klanten maken. Wij kunnen deze alleen garanderen als onze leverancier eveneens deze flexibiliteit biedt. Qwezz doet dit en heeft zich op dit vlak al verschillende malen aan ons bewezen!”
Hoe zijn jullie bij Qwezz terecht gekomen?
“Wij zijn de heren van Qwezz tegen het lijf gelopen op de Ondernemersvakdagen in Venray. Op dat moment was ik net op zoek naar een nieuwe cloudomgeving die nóg meer veiligheids- en betrouwbaarheidsgaranties geeft. We raakten aan de praat en al snel bleek dat we door onze vergelijkbare idealen een goede match zouden zijn. Inmiddels ontvangen we, naast de cloudomgeving, op allerlei manieren ondersteuning van Qwezz en dit zal de komende jaren alleen maar groeien.”